Jak to w Kazimierzu Dolnym było …

Dnia 9 maja 2024 roku klasy 2a i 2b wraz w wychowawczyniami: Hanną Zawadzką i Dorotą Pływacz-Celińską oraz kilkoma mamami z rady rodziców, wyruszyły na wycieczkę krajoznawczą do Kazimierza Dolnego. Dzięki pięknej i słonecznej pogodzie udało się zrealizować wszystkie zaplanowane punkty programu. Najpierw podziwialiśmy piękne nadwiślańskie krajobrazy, płynąc statkiem. Niektórzy z nas pierwszy raz. Potem udaliśmy się ekobusikiem do Wąwozu Korzeniowego. Oglądanie tego niezwykłego miejsca oraz sama podróż okazała się dla wszystkich dużą atrakcją. W programie wycieczki było też zwiedzanie Wzgórza Zamkowego, w tym wejście na basztę oraz spacer po Rynku. Oprócz podziwiania architektury tego niezwykłego miejsca, zakupiliśmy pamiątki i oczywiście kazimierzowskie koguty. Zmęczeni i pełni wrażeń dotarliśmy do Muzeum Przyrodniczego. W tym niezwykłym miejscu, w czasie oglądanie dostępnych wystaw, dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek o zwierzętach zamieszkujących okolice nadwiślańskie. Niektóre z nich mogliśmy też dotknąć. Następnie zjedliśmy pyszny, domowy obiad i wyruszyliśmy w drogę do Łukowa. Bardzo długo i miło będziemy wspominać ten dzień.